פיקניק זוגי

מתכננים הפתעה לבן / בת זוגכם? רוצים לשבור את השגרה בחוויה יוצאת דופן? בואו ליהנות מחוויה בלתי נשכחת של טיולי אופניים בנופים הרומנטיים והשלווים, במסלולים שנבחרו על ידינו בקפידה. צאו לטיול אופניים דרך שבילים ירוקים, פריחת בר וציוץ ציפורים לעבר בוקר של שכרון-חושים, מלווה בצלילים, מראות וטעמים ייחודים שטרם חוויתם, ושניתן לחוות דרך טיולי אופניים מרתקים. השילוב בין ארוחה רומנטית בחיק הטבע עם המיקום הקסום והמרוחק מבטיח הנאה מיום שהוא רק שלכם.

שיתוף פעולה יצירתי של GO-RIDE ובית הקפה JEREMIAH הוליד עבורכם יום טיול מפנק בתל אביב:

טיול אופניים מהנה באחת מפינות החמד הירוקות במרכז הארץ וארוחת בוקר מפנקת ממטבחו של בית הקפה, הכוללת:
 חביתה לכל סועד
 סלסלת לחמים איכותיים
 בקבוק מים מינרלים
 בקבוק למברוסקו רוזה

כל מה שנותר לכם זה לקבוע מועד נוח להגיע לבית הקפה שם ימתינו עבורכם אופני עיר איכותיים וארוחת הבוקר ארוזה בתיק וסלסלה ייעודית לנשיאה על אופניים.
נשמח להמליץ לכם על פינות נעימות לעצירה לפקניק לאורך פארק הירקון, טיילת תל אביב-הרצליה או גן העצמאות המחודש
מעכשיו זה רק אתם והטבע…

לקוחות מספרים:
"אני רוצה לספר לכם על אחת החוויות הרומנטיות שעשיתי בחיי- טיול אופניים לילי בת"א עם בן זוגי שכלל ארוחה מפנקת ביותר. הגענו לבית הקפה JEREMIAH בתל אביב ושם פינקו אותנו בקפה, שתייה קרה וכל מיני עוגיות טעימות עד שיצאנו לדרך. ברגע שהכול היה מוכן לקחנו את האופניים והתחלנו לדווש ברחבי ת"א מאושרים עד הגג. כשהגענו לעצירה הראשונה שלנו- חוף תל ברוך, פתחנו את התיק הארוז בקפידה שקיבלנו ונגלו לפנינו כל כך הרבה הפתעות!!! ארוחה מפנקת מאוד מאוד ושמיכת פיקניק מדליקה, בקבוק למברוסקו וכלי אוכל עד הפרט האחרון. אין ספק שהושקעה מחשבה רבה על מנת שהחוויה תהיה מושלמת ולא יחסר כלום!
אני ממליצה בחום לזוגות שרוצים לפנק אחד את השני בחוויה מהנה כל כך וטעימה שמשלבת ספורטיביות, רומנטיקה, נופים יפים וכיף אדיר!
אלינור."

"עידו שלום רב ,
מבקש להודות לכם על האירוח הנפלא – נהנינו מאד מהאירוח של בית הקפה JEREMIAH , מהאופניים האיכותיות ובעיקר מהארוחה הטעימה והטריה !!!
ת ו ד ה !
נשמח להמליץ לחברינו ולמכרינו על הפיקניק הרומנטי .
שבוע טוב

Followers
856
 Following
אנחנו יודעים שכשמשעמם לילדים בחופשים זה יכול להיות מעצבן להורים ולכן החלטנו לפתוח עמדה להשכרת אופניים

ימים רביעי וחמישי (26-27.10.18) החל מ 9:30 בבוקר נמתין לכם ביער בן שמן (ניתן לרשום ב WAZE- דרך יער הרצל)

בנקודה ניתן לשכור:
אופני שטח לכל הגילאים
כיסאות תינוק
טריילרים

ממקום ההשכרה ניתן לצאת לרכיבה בשבילי יער בן שמן ואף לבקר בחלק ממסלולי הסינגלים המפורסמים של קקל

לפרטים נוספים והזמנת אופניים:

שגיא – 054-4850149
מתן – 054-5655097מופע חימום, אשדוד באקסטרים!!!סובב רמת הנדיב הראשון יצא לדרך,
שמחים לקחת חלק בהפקה המושקעת של @citycyclingclu ו @galtsachor  היה מעולה! נתראה ב 2019אחחח איזה יום יפה!!!We made it!!!
5 days of riding, from the Dead Sea to the Red Sea ( d2r) with the great people of Norwood. It was so much fun!!! Thank to you all, see next year @norwoodcharityNorwood D2R day 3
What a view!!!Off we go...
D2R 2017הדרך הכי כייפית לצאת לסיור גרפיטי ברחבי תל אביב...
#bikeisrael #biketelavivיותר מ 400 חניכי הנהגת החוף של הצופים נהנו מטיול אופניים מגניב במזג אויר מושלם...( אמיתי היה נעים היום בצורה מחשידה)